Ուսանողի ուղեցույց
Ուսանողի երդման արարողություն
2020 թվականից՝ բուհում ստեղծվեց նոր մշակույթ: Համալսարանի առաջին կուրսեցիների համար սեպտեմբերի 1-ը ստացավ նոր խորհուրդ: Նրանցից յուրաքանչյուրը երդման արարողությամբ հավատարմության խոստում է տալիս իրեն գրկաբաց ընդունած կրթության կաճառին և վաստակում գլաձորցի կոչվելու պատիվը:
Առաջին կուրսեցու երդման տեքստ
Ես՝ Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի ուսանողս,
Երդվում եմ՝
Լինել առաքինի և ուսումնատենչ, յուրացնել մասնագիտական գիտելիքներն ու չբավարարվել դրանցով, վառ պահել հայ կրթական ու գիտական մտքի կանթեղն իմ ուսումնառության բոլոր տարիների ընթացքում և ապագայում, հարգել ու սիրել կրթության՝ «Գլաձոր» կոչվող կաճառում անձնվիրաբար ուսուցանող դասախոսներիս և ականջալուր լինել նրանց յուրաքանչյուր խոսքին, լինել միջնադարյան Գլաձորի համալսարանի ավանդույթների կրող մերօրյա բուհի արժանի զավակն ու կարկառուն ներկայացուցիչը, լինել արժանի՝ կրելու գլաձորցի հնչեղ անունը:
Երդվում եմ՝ մշտապես հավատարիմ մնալ երդմանս:
Երդվում եմ:
Ողջույնի խոսք
Հարգելի՛ այցելու,
Ողջունում ենք Ձեզ Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի Ուսանողական խորհրդի կայք-էջում:
Այստեղ Դուք կարող եք գտնել խորհրդի գործունեության, իրականացվող միջոցառումների, առաջիկա ծրագրերի և նախագծերի մասին տեղեկություն, ինչպես նաև կարող եք հետևել համալսարանի ուսանողական կյանքին, ծանոթանալ ուսումնառությանն առնչվող հարցերի մասին ուսանողների կարծիքներին:
Սիրով`
Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի
Ուսանողական խորհրդի նախագահ`
Իդա Եզնակյան
Ուսանողական Խորհրդի մասին

Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի Ուսանողական խորհուրդը ձևավորվել է 1990թ-ին: ՈւԽ կայացմանը նպաստել և վերջինիս աշխատանքները ղեկավարել են Նարինե ԱԼԵՔՍԱՆՅԱՆԸ, Գևորգ ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ, Արուսյակ ՍԱՐԻԲԵԿՅԱՆԸ, Մամիկոն ԽՈՒՐՇՈՒԴՅԱՆԸ, Ռիմա ԱՅԴԻՆՅԱՆԸ, Զարուհի ՍԱՐԳՍՅԱՆԸ, Մարինե ՄԿՐՏՉՅԱՆԸ, Կարեն ԴԱՎԻԹՅԱՆԸ, Անի ՆԱՋԱՐՅԱՆԸ:
     ԵԳՀ ՈւԽ-ն այժմ նախագահում է Իդա ԵԶՆԱԿՅԱՆԸ:
ԵԳՀ Ուսանողական խորհուրդն ուսանողներին միավորող, նրանց շահերի և առաջնահերթությունների ուսումնասիրությամբ և դրանցից բխող խնդիրների իրականացմամբ զբաղվող, քաղաքական կամ այլ նպատակներ չհետապնդվող ընտրովի, ինքնակառավարվող մարմին է, որը գործում է իր կանոնադրության հիման վրա: Վերջինս պարբերաբար ենթարկվում է փոփոխությունների և լրացումների` նկատի ունենալով ուսանողական կյանքում տեղի ունեցող փոփոխություններն ու զարգացումները: Ուսանողական խորհրդի նպատակն է ապահովել Երևանի «Գլաձոր» համալսարանի ուսանողների ակտիվ մասնակցությունը ուսումնական գործընթացին և համալսարանում կազմակերպվող կրթական ու մշակութային միջոցառումներին:

Գործունեություն

Ուսանողական խորհրդի գործունեությունը բխում է վերջինիս կանոնադրությունում ամրագրված, ուղենիշ համարվող դրույթներից: Ուսանողական խորհուրդը ձգտում է լավագույնս կատարել իր առջև դրված խնդիրները, դրանք են՝ մասնակցությունը ուսումնական գործընթացի կազմակերպման և ուսուցման արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված ծրագրերի մշակմանն ու իրականացմանը, ուսանողների մասնագիտական և ստեղծագործական ներուժի բացահայտմանը և զարգացմանը նպաստելը, տարբեր միջոցառումների պլանավորումն ու իրականացումը ևն: Հաշվի առնելով ուսանողների` ի լրումն ուսումնառությանը, նաև ոչ ֆորմալ հարթակներում կրթություն ստանալու ձգտումը, ինչպես նաև այն, որ «Գլաձորն» իր գործունեության հիմքում դնում է որակյալ կրթություն ապահովելու խնդիրը, որոշվել է` ՈՒԽ աշխատանքները ծրագրելիս «Կրթության մշակույթը» համարել առանցքային: «Կրթության մշակույթը» ենթադրում է ուսանողների անձնային հատկանիշների, հաղորդակցման հմտությունների, մշակութային, փիլիսոփայական և մասնագիտական աշխարհայացքի զարգացմանն ուղղված գործունեության իրականացում: ՈւԽ-ն ակտիվ մասնակցություն է ունենում համալսարանում որակի մշակույթի տարածմանն ու կայացմանը, ինչպես նաև կրթության որակի գնահատման, մշտադիտարկման և այլ գործընթացներին:

Ծրագրեր

ՈՒԽ աշխատանքներում իրականացվում են հետևյալ ծրագրերը.

«Բանակցությունների ակումբ»-ում քննարկումներ
Կլոր սեղան ձևաչափով քննարկումներ
Թեմատիկ զեկուցումների ներկայացում
Բանավեճային ձևաչափով քննարկումների անցկացում
Մշակութային ժառանգության պահպանությանն ուղղված ծրագրեր
Ուսանողների ստեղծագործական ներուժի խթանում՝ տարբեր մրցույթների, ցուցահանդեսների և այլ միջոցառումների կազմակերպման միջոցով ժառանգության պահպանությանն ուղղված ծրագրեր
Ընթերցասերների ակումբի ստեղծում և գրական միջոցառումների կազմակերպում
Մշակութային, հասարակական գործիչների հյուրընկալում և վերջիններիս հետ տարբեր ձևաչափերով հանդիպումների կազմակերպում
Հայոց քաղաքակրթությանը, մշակույթին, պատմությանը վերաբերող նյութերի պատրաստում,
ներկայացում և տեղադրում համացանցում
With a multitude of housing and dining options both on and off-campus, all members of the University community can find the accommodations that make University feel like home.
With a multitude of housing and dining options both on and off-campus, all members of the University community can find the accommodations that make University feel like home.
With a multitude of housing and dining options both on and off-campus, all members of the University community can find the accommodations that make University feel like home.
With a multitude of housing and dining options both on and off-campus, all members of the University community can find the accommodations that make University feel like home.

Ուսանողի դերը կրթության որակի ապահովման գործընթացում

ԵԳՀ-ն, կարևորելով ուսանողի դերը կրթության որակի ապահովման գործընթացում, մշտապես իրականացնում է տարատեսակ միջոցառումներ՝ վեր հանելու ուսանողների խնդիրները, գնահատելու ուսանողի պատկերացումները ուսումնական գործընթացի կազմակերպման, գիտելիքների ստացման, կրթության կազմակերպման վերաբերյալ:

Պարբերաբար ԵԳՀ «Որակի կենտրոնի», մյուս ստորաբաժանումների, վարչական անձնակազմի աշխատակիցների և ֆակուլտետային ներակայացուցիչների կողմից իրականացվում են տվյալների հավաքագրման աշխատանքներ՝ անանուն հարցումներ, կիսակառուցվածքային հարցազրույցներ, աշխատանքներ ֆոկուս խմբերով:

Աշխատանքներին մասնակցում են ուսանողական տարբեր խմբեր՝ նպատակ ունենալով հավաքագրել տվյալներ ոչ միայն ուսանողների մի մասից, այլև ստանալ ընդհանուր պատկեր:

Հարցումների, ուսումնասիրությունների արդյունքները վերլուծվում և անհրաժեշտության դեպքում կիրառվում են առաջիկա ուսումնական գործընթացի կազմակերպման ընթացքում:

Կառավարման մարմիններին և կառուցվածքային ստորաբաժանումներին դիմելու ընթացակարգ

ԵԳՀ ուսանողը հարցերի, առաջարկությունների, իրավունքների ոտնահարման և որևէ այլ դեպքում կարող է դիմել համապատասխան մասնագիտական ամբիոն կամ Ուսանողական խորհրդի ներկայացուցչին:

Ամբիոնները, ի դեմս ղեկավարի կրում են պատասխանատվություն ինչպես ուսանողի, այնպես էլ ամբիոնի յուրաքանչյուր աշխատակցի (դասախոս, լաբորանտ) համար:

Ուսանողը կամ ծնողը որևէ հարցով կարող են հանդիպում պահանջել, դիմել կառավարման մարմիններին կամ կառուցվածքային որևէ ստորաբաժանման միայն համապատասխան ամբիոնի ղեկավարի իմացությամբ: Վերջիններիս դիմելու համար անհրաժեշտ է նախապես պայմանավորվել:

Ռեսուրսների օգտագործման ժամանակացույց
Օրեր (Days) Ժամեր /լսարանային ժամեր/ (Hours) Ժամեր /արտալսարանային ժամեր/ (Hours)
1 Գրադարան (Library) Աշխատանքային բոլոր օրերը (All working days) 09:30-18:00 09:30-18:00
2 Համակարգչային սրահ (Computer hall) 09:30-18:00 14:10-18:00
3 Լինգաֆոնային սրահ (Linguistic hall) 09:30-18:00 14:10-18:00
4 Smart լսարան (Smart Lab) 09:30-18:00 14:10-18:00
5 Կոնֆերանս դահլիճ (Conference Hall) 09:30-18:00 14:10-18:00
6 Դատական նիստերի դահլիճ (Courtroom) 09:30-18:00 14:10-18:00
7 Իրավաբանական կլինիկա (Legal Clinic) 09:30-18:00 14:10-18:00
8 Կրիմինալիստիկական ուսումնափորձագիտական կենտրոն (Forensic Training and Expertise Center) 09:30-18:00 14:10-18:00
9 Դահլիճ (Hall) 09:30-18:00 09:30-18:00
10 Մարզասրահ (Gym) 09:30-18:00 14:10-18:00
Ուսումնառողի իրավունքներն ու պարտականությունները

Բարձրագույն ուսումնական հաստատության սովորողը բարձրագույն (հետբուհական) կրթության սուբյեկտ է:

Համալսարանի ուսումնառողների (ուսանող, ասպիրանտ) իրավունքներն ու պարտականությունները ամրագրված են «Կրթության մասինե և «Բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթության մասին» ՀՀ օրենքներով, որոնք կոնկրետացնում են ՀՀ քաղաքացու՝ կրթություն ստանալու սահմանադրական իրավունքը:

  1. Բարձրագույն ուսումնական հաստատության սովորողը բարձրագույն (հետբուհական) կրթության սուբյեկտ է:
  2. Բարձրագույն ուսումնական հաստատության ուսանողները, ասպիրանտները (այսուհետ՝ սովորողներ) կարող են իրենց հայեցողությամբ, ըստ հակումների և պահանջմունքների, ընտրել մասնագիտություն, բարձրագույն ուսումնական հաստատության տեսակը և ուսուցման ձևը, տեղափոխվել բարձրագույն ուսումնական այլ հաստատություն (ներառյալ՝ օտարերկրյա պետությունների), զբաղվել հետազոտություններով, ցանկացած կրթական աստիճանում ընդհատել կամ շարունակել բարձրագույն և հետբուհական մասնագիտական կրթությունը, բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությանը համապատասխան՝ լիիրավ մասնակցել բարձրագույն ուսումնական հաստատության կոլեգիալ կառավարման մարմինների աշխատանքներին:
  3. Բարձրագույն ուսումնական հաստատության սովորողն իրավունք ունի՝
    1. ընտրելու տվյալ մասնագիտության կամ մասնագիտացման ուսուցման համար պարտադիր և տվյալ մասնագիտության կամ մասնագիտացման ուսուցման համար ոչ պարտադիր դասընթացներ, որոնք տրամադրում են համապատասխան ֆակուլտետը (ուսումնական ստորաբաժանումը) և ամբիոնը.
    2. մասնակցելու իր կրթության բովանդակության ձևավորմանը (ուսումնական դասընթացների և մասնագիտացման ընտրությանը)՝ պահպանելով բարձրագույն մասնագիտական կրթության պետական կրթական չափորոշիչների պահանջները.
    3. բացի ընտրած մասնագիտության ուսումնական դասընթացներից, յուրացնելու ուսումնական ցանկացած այլ դասընթաց, որը դասավանդվում է տվյալ կամ ցանկացած այլ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում՝ այդ բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ սահմանված կարգով.
    4. մասնակցելու բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների համապատասխան կառավարման մարմինների աշխատանքներին` նախատեսված օրենքով կամ բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ.
    5. անվճար օգտվելու բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների գրադարաններից, լաբորատորիաներից, տեղեկատվական պահոցներից, ուսումնական, գիտական, բուժական և այլ ստորաբաժանումների ծառայություններից, մասնակցելու գիտահետազոտական աշխատանքներին, գիտաժողովներին, սեմինարներին և սիմպոզիումներին.
    6. բողոքարկելու բարձրագույն ուսումնական հաստատության ղեկավարության հրամաններն ու կարգադրությունները` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով.
    7. օգտվելու ուսման տարեկան վարձի մասամբ կամ լրիվ փոխհատուցման իրավունքից՝ Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ սահմանված կարգով.
    8. Հայաստանի Հանրապետության գործող օրենսդրությամբ և բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ սահմանված կարգով ստանալու սահմանված չափի, ներառյալ՝ անվանական, իրավաբանական կամ ֆիզիկական անձանց կողմից նշանակված կրթաթոշակ, դրամաշնորհ, ինչպես նաև ուսանողական վարկ.
    9. ծանոթանալու բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությանը և նորմատիվ այլ փաստաթղթերի, կնքելու պայմանագիր բարձրագույն ուսումնական հաստատության հետ` ուսումնառության պայմանների վերաբերյալ.
    10. լիազորված մարմնի սահմանած կարգով անհրաժեշտության դեպքում ստանալու ակադեմիական արձակուրդ մինչև մեկ տարի ժամկետով, բացառությամբ օրենսդրությամբ սահմանված դեպքերի.
    11. ուսուցման առկա ձևով սովորելու դեպքում տվյալ ուսումնական տարվա ընթացքում ոչ պակաս, քան երկու անգամ, գտնվելու արձակուրդում՝ ոչ պակաս, քան յոթ շաբաթ ընդհանուր տևողությամբ.
    12. հանրակացարանի առկայության և բնակելի տարածքի կարիք ունենալու դեպքերում բարձրագույն ուսումնական հաստատության սահմանած կարգով ստանալու հանրակացարանում համապատասխան տեղ.
    13. փոխադրվելու մեկ այլ բարձրագույն ուսումնական հաստատություն, ներառյալ՝ օտարերկրյա պետությունների բարձրագույն ուսումնական հաստատություն` համաձայն Հայաստանի Հանրապետության կառավարության սահմանած կարգի.
    14. ուսման բարձր առաջադիմության և գիտահետազոտական աշխատանքներին մասնակցելու համար ստանալու բարոյական և (կամ) նյութական խրախուսանք` Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ և բարձրագույն ուսումնական հաստատության սահմանած կարգով:
  4. Կրթությունն ընդհատած նախկին ուսանողն իրավունք ունի վերականգնվելու բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում:
  5. Կրթությունն ընդհատած նախկին ուսանողն իրավունք ունի վերականգնվելու բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում:
  6. Բարձրագույն ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ և ներքին կարգապահության կանոններով նախատեսված պարտականությունների խախտման դեպքում ուսանողի նկատմամբ կարող են կիրառվել կարգապահական տույժեր՝ ընդհուպ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունից հեռացնելը: Արգելվում է ուսանողներին հեռացնել հիվանդության, արձակուրդների, ակադեմիական արձակուրդի կամ հղիության և ծննդաբերության արձակուրդի ընթացքում:
  7. Բարձրագույն ուսումնական հաստատությունում ուսանողները կարող են միավորվել ուսանողական խորհուրդներում, ուսանողական գիտական ընկերություններում և ուսանողական այլ կազմակերպություններում, որոնց ստեղծման և գործունեության կարգը սահմանվում է ուսումնական հաստատության կանոնադրությամբ:

Ասպիրանտների, դոկտորանտների և հայցորդների ի իրավունքներն ու պարտականությունները

  1. Ասպիրանտուրայի ընդունելության և ուսուցման, դոկտորանտուրայի և հայցորդության ձևակերպման կարգը հաստատում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը: Ասպիրանտուրայում պետական պատվերի շրջանակներում ուսումնառած և ավարտած մասնագետները պարտավոր են առնվազն երեք տարի աշխատել բարձրագույն և հետբուհական կրթություն իրականացնող ուսումնական կամ գիտական կազմակերպություններում՝ ելնելով «Զինապարտության մասին» Հայաստանի Հանրապետության օրենքի պահանջներից։ Մասնագետների աշխատանքի տեղավորման կարգը սահմանում է Հայաստանի Հանրապետության կառավարությունը։
  2. Ընտրված գիտական թեմաների, գիտական հետազոտությունների հետ կապված աշխատանքների կատարման համար ասպիրանտները, հայցորդները և դոկտորանտները բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների և հետբուհական մասնագիտական կրթություն իրականացնող կազմակերպությունների գիտամանկավարժական և գիտական աշխատողների հետ հավասարապես օգտվում են լաբորատորիաներից, սարքավորումներից, ուսումնամեթոդական կաբինետներից, գրադարաններից, ինչպես նաև գործուղումների իրավունքից:
Զեղչային համակարգը

Երևանի «Գլաձոր» համալսարանում գործում է պետպատվեր և անհատական զեղչային ճկուն համակարգ, որից կարող են օգտվել.

Բարձր առաջադիմությամբ դիմորդները
Սոցիալապես անապահով (ընտանիքների անապահովության սահմանային միավորից բարձր միավոր ունեցող ընտանիքների) ուսանողները
1-ին կամ 2-րդ խմբի հաշմանդամ, այդ թվում՝ հաշմանդամ ազատամարտիկ (բժշկասոցիալական փորձաքննական որոշման և ՀՀ պաշտպանության մարտական գործողությունների մասնակցի կամ երկրապահ կամավորականի վկայականի ներկայացման դեպքում) ծնող ունեցող ուսանողները
ԵԳՀ գործընկեր Միջին մասնագիտական ուսումնական հաստատություններից ԵԳՀ ընդունված ուսանողները (պայմանագրով սահմանված ուսման վարձի զեղչով)
Մագիստրատուրայի յուրաքանչյուր մասնագիտության մեկական ուսանող ԵԳՀ-ում սովորում է ԱՆՎՃԱՐ: